Тема№5 Гігієнічний догляд за шкірою рук.
Тема: Виконання вправ.. Підбір миючих ,косметичних та рослинних засобів, олій для покращення стану рук та нігтів
Навчальна мета: 1. Формувати в учнях професійні знання, вміння та навички. 2. Навчити учнів користуватись інструментами та самостійно відпрацювати технологічні прийоми 3. Навчити учнів правильно застосовувати та підбирати інструменти .
Виховна мета: 1.Виховувати любов до обраної професії, дисциплінованість, охайність у роботі. 2. Виховувати творче ставлення до роботи.
МТЗ уроку: 1.1. Інструменти особистого використання. 2. Наочні посібники: журнали, пошагове виконання ,фото і схемах, відео-уроки, презентації, технологічні карти.
Мета дитячого манікюру – формування здорових нігтьових пластин. Манікюр дітям можна робити з п’яти – семи років і до п’ятнадцяти – рекомендується робити тільки по технології дитячого манікюру. Дітям роблять необразной манікюр. Технологія виконання дитячого манікюру теж відрізняється від дорослого.
Традиційні засоби для зволоження шкіри рук
Продукти цієї групи служать самим простим і буденним цілям: зволожити шкіру рук, захистити від шкідливих впливів, збагатити поживними речовинами. Вони мало ароматизовані або зовсім не пахнуть і підходять усім. Їх склад не змінюється багато років: основою для традиційних натуральних кремів завжди служать вазелін і гліцерин (що становлять від 15 до 40%) - речовини, які надають сильну пом'якшувальну дію і сприяють відновленню захисних функцій епідермісу. У креми зазвичай додаються також екстракти масел зернових, масло чайного дерева і алантоїн. Найпопулярнішими на нашому ринку як і раніше залишаються зволожуючі і захисні креми.
Фахівці поспішають порадувати новинками: ними розроблено цілий комплекс кремів, що захищають від холоду. Набір включає креми для обличчя, ніг, звичайний крем для рук і гель для рук сильної дії, що рятує від неприємних відчуттів на морозі, коли пальці від холоду немов "горять".
До традиційних засобів відносять і зволожуючі лосьйони для рук і тіла. Лосьйони для рук по консистенції рідші, ніж креми, оскільки в них більше масла. Такі лосьйони містять вітамін А, Е, екстракти рослин, мінеральні масла, гліцерин, ланолін і т.д. Лосьйони зволожують, пом'якшують шкіру і регулюють її кислотно-лужний баланс. Лосьйони часто використовують на заключній стадії будь-якого виду манікюру, а також для домашнього догляду за руками і тілом. Існують спеціальні лосьйони для проведення процедури гарячого манікюру. Надалі лосьйон, який перебував на руках, може бути використаний для їх масажу.
Серед засобів по догляду за шкірою рук та різних препаратів для манікюру виділяється група кремів, які впливають одночасно і на шкіру, і на нігті. Подвійна дія таких препаратів забезпечується зміцнюючими речовинами, що входять до їх складу, найчастіше хітин (екстракти з панцирів ракоподібних), D-пантенол або вітамін В5 - компоненти, які сприяють відновленню клітин і зміцненню нігтя. Всі креми роблять шкіру приємною на дотик, діють швидко і не залишають слідів жиру на руках. Такий крем має подвійний вплив: він не тільки зміцнює епідерміс і нігті, але і сприяє депігментації і не дає долоням потіти. У складі цих засобів цілий набір рослинних відбілюючих компонентів з додаванням ароматичної есенції кипарису, що припиняє потовиділення.
Засоби для масажу рук
Існують і спеціальні лосьйони для масажу рук. Такі препарати, збагачені розчиненими у воді керамідами, роблять шкіру еластичною і гладкою. Витяжка з вівса покриває шкіру тонкою невидимою плівкою, захищаючи і утримуючи в ній вологу тривалий час. Натуральне пальмове масло і сквалан чудово зволожують і змащують шкіру. Присутність у складі лосьйонів токоферолацетату дозволяє захистити мембрани клітин від дії вільних радикалів, що сприяє кращому всмоктуванню і збереженню вологи.
Складна суміш натуральних олій, що входять в основу продуктів для масажу, живить шкіру, тонізує епідерміс, поліпшує кровообіг, забезпечує м'язову релаксацію. Всі вони включають в себе оливкову олію, збагачену вітаміном Е, олію зародків пшениці, також багату вітамінами А і Е, вазелінове масло і масло шипшини.
https://www.youtube.com/watch?v=ql6mORLxzLo&t=4s
Завдання: Ознайомитись , виконати та надіслати фото роботи: до \після або відео.
Комментариев нет:
Отправить комментарий