Урок№22(24.01.2023)


Урок№23(24.01.2023)

 Тема:  Виконання вправ, проведення підготовчих робіт: огляд рук відвідувача на предмет                         захворювань. Обговорення з відвідувачем виду послуг, які він бажає отримати.  

Навчальна мета: 1. Формувати  в учнях професійні знання, вміння та навички. 2. Навчити учнів користуватись інструментами  та самостійно відпрацювати технологічні прийоми  3. Навчити учнів правильно застосовувати та підбирати  інструменти  .

Виховна мета: 1.Виховувати любов до обраної професії, дисциплінованість, охайність у роботі. 2. Виховувати творче ставлення до роботи. 

МТЗ уроку: 1.1. Інструменти особистого використання.   2. Наочні посібники: журнали,  пошагове виконання ,фото і схемах, відео-уроки, презентації, технологічні карти.

Манікюр, є найпоширенішою гігієнічною процедурою з догляду за руками. Існує декілька видів сучасного манікюру, які визначають за основними способами технології:
за способом розм’якшення кутикули «сухий чи мокрий»;
за способом видалення к. – обрізаний чи необрізаний.
Його також розподіляють на класичний, європе2йський, апаратний, гігієнічний, косметологічний, лікувальний, закріплюючий, французький,Deluxe, SPA – манірок, Беверлі Хілз.
Почнемо із класичного необрізаного манікюру, який добре відомий нашим мамам та бабцям. Цей тип манікюру добре підходить для запушених нігтів – скажемо із сильно нарощеною кутикулою.
Для такого манікюру потрібний звичайний манікюрний набір, куди входять:
ножиці, - спис;
щипчики; - вилочка;
лопатка; - поліровочні пилочки.
Після дезинфекції цього набору, приступаємо до роботи.
Стираємо старий лак (якщо він був раніше нанесений).

 Надати ножицями форму нігтям, вкоротити нігті наскільки, це необхідно.
Акуратно підтягнутий зовнішній вид працівника. Засвідчує про його повагу до відвідувачів відіграє виховну роль на оточуючих.

Гарний вигляд володіє властивістю дисциплінувати і одержимо хорошим настроєм у людей в кінцевому результаті впливає на продукт праці. По зовнішньому вигляді перукарні не рідко судять про культуру обслуговування і в даному салоні перукарні в цілому, неохайність – нестворену атмосферу, довіри в прерукарні. Викликає у відвідувачів відчуття досади являється поводом для подразнень.
Зовнішній вигляд працівника складається з одягу, взуття, зачіски та манерами поведінки На робочих місцях манікюрних і педікюрних кабінетах слід перебачити комбіноване освітлення. Як місцеве джерело світла слід використовувати лампи розжарювання (в галогені лампи в кабі з молочного скла що не викликають вираженого засліплюючого ефекту).
Застосовують освітлюючи місцевого освітлюючи та гнучких проміннях, що дозволяє змінити напрямок світлового та з арматурою, що забезпечує захисний кут не менше 30 градусів.

https://www.youtube.com/watch?v=mCQIqSKa8Bw

Етапи покриття нігтів гель-лаком:

1. Підготовка нігтьової пластини. 
На цьому етапі необхідно зняти попереднє покриття (якщо таке є), виконати манікюр, надати нігтям потрібну форму, зняти глянець за допомогою бафа (якщо не було покриття).

2. Знежирення нігтьової пластини.
Для цього можна використати такі засіби, як Nail Prep, рідина 3 в 1, Nail Fresher тощо.

3. Нанесення безкислотного праймера (Bond, Primer, Ultrabond).
Основна функція праймера – краще скріпити поверхню нігтя з базовим покриттям. Нанести засіб потрібно тонким шаром на нігтьову пластину (не доходячи до кутикули) та обробити ним вільний край. Праймер висихає 30 секунд і можна переходити до наступного етапу.

4. Покриття нігтів базою.
Базове покриття наноситься спочатку тонким шаром, втираючими рухами, обов'язково обробляючи торець. Після цього ставиться крапля матеріалу і, орієнтючись на відблиск лампи, вирівнюємо нігтьову пластину.
Цей шар необхідно просушити в лампі. (в УФ-лампа 2 хв.; в LED 30 сек.)

5. Нанесення гель-лаку.
Наносимо дуже тонький шар кольорового покриття, гарно підходячи до кутикули та бокових валиків. Сушимо в лампі. Потім наносимо другий шар, вже з більшою кількістю лаку на кісточці і знову сушимо (УФ-лампа: 2 хв. LED: 30 сек.).
Якщо лак малопігментований, то потрібно наносити ще, до тих пір, поки на нігтьовій пластині не буде рівномірного покриття.

7. Нанесення топового покриття.
Завершуємо процедуру нанесенням фінішного шару - топу. Після чого полімеризуємо в лампі (в УФ-лампа 2 хв, в LED 30 сек.). Знімаємо липкий шар (якщо він є) за допомогою серветки і засобу для видалення липкого шару (Cleanser, Nail prep, 3 в 1 та ін).


Підготовчі та заключні роботи

Підготовчі роботи перед виконання  .Заключні роботи.

Роботам, які проводяться перед початком і після завершення перукарської операції, приділяється значна увага як невіддільним складовим процесу обслуговування.

Підготовчий етап складається з підготовки робочого місця, інструментів, матеріалів, апаратури, запрошення клієнта та кон­сультації з ним, здійснення в його присутності необхідних гігієніч­них і дезінфікуючих робіт.

Щоб підготуватися до роботи без поспіху, бажано бути на робо­чому місці завчасно, за 15 хвилин до початку робочого дня.

До обслуговування першого клієнта необхідно:

— розмістити інструменти на робочому столі з правого боку в пев­ному порядку з урахуванням частоти їх використання (рис.);

— розташувати ножиці, бритви, гребінці, щітки, електричну ма­нишку у верхній шухляді правої тумбочки, на спеціальній підставці на  туалетному столику або на пересувному столику (рис.);

—  розмістити у столику приладдя: у вищих касетах — бігуді, коклюшки; у нижчих касетах — приладдя, яке використовується рідко;

— перевірити робочий стан апаратури;

— отримати чисту білизну, парфумерію, матеріали;

— чисту білизну викласти на поличках тумбочки;

— змінити лезо у безпечній бритві.

ЕТАПИ ОБСЛУГОВУВАННЯ

1. Зустріч з клієнтом. Підготовка працівника до зустрічі з клієн­том передбачає приведення зовнішнього вигляду салону і співробітників у бездоганний стан.

Бажано зустрічати клієнта в холі або, в крайньому разі, зробити декілька кроків йому назустріч. Попередньо у книзі записів уточ­ніть ім'я клієнта та вид передбаченої послуги. Якщо ви не можете почати обслуговування у призначений час, обов'язково вибачтеся (але не виправдовуйтесь) і попередьте клієнта, скільки доведеться зачекати. Ніколи не висловлюйте незадоволення з приводу запізнення клієнта (ви також не завжди пунктуальні).

По можливості не передавайте інформацію для вашого клієнта  через інших людей.

Відмова в наданні послуг.

 Причинами підмови клієнту в обслуговуванні можуть бути:

  • специфіка роботи салону за попереднім записом (непередба­чена робота):
  • значне запізнення клієнта (можна запропонувати часткове обслуговування, якщо ще є час до приходу наступного клієнта);
  • клієнт прийшов у нетверезому стані або в стані сильного психічного збудження:                                                
  • якщо у клієнта є ознаки захворювання шкіри або педикульозу. В цьому  випадку, не привертаючи уваги присутніх, потрібно дати рекомендації  і запроси  клієнта прийти знову після завершення курсу лікування


Комментариев нет:

Отправить комментарий